NOR SYARAFANA BT SUWARLI
DILAHIRKAN PADA TANGGA : 6.6.1996
BERTEMPAT DI : hospital bersalin kuala lumpur
BERSEKOLAH DI : smk. bandar baru sentul
ANAK KE : 2 DARI 6 BERADIK
HOBY : bersukan , melepak , shopping , hangout , online , dances , m'nyanyi , suke ketawe and amat gilekan camera :)
CITE-CITE : ape yang di impikan m'jadi kenyatAan :)
MAKAN : sizzling yee mee and wasten food
MINUMAN : laici and ABC
PERKARE YANG SELALU AKAN DI BUAT : kua pagy balik malam , HAHA sebok dengan b'sukan . if lepak dengan bf . saye akan buli die s'hingge puas hati DAN sehingge TOUCING :D . haha lalu saye akan berkate-kate iloveyoubie :P . haha
STATUS : in relationship with ABDUL RAHIM B.RAZALI


Tuesday, April 19, 2011

my FACE so black . (!) hHAHA

wahh .= tadi lawan netball itam betol muke
isnin lawan hoky yee . kalah
dapat n.johan . 
haha fuhh bapak malu sial ;P
ygg GALDIFF b'iye iye 
nak johan sekali kalah
n.johan . haha
wahhh . suda tutup cite pasal hoky  :P
sebab da abesh lawan hoky :P
wait lawan KL hoky pulak . 
baru continue story balik. haha


ini punyer story sedih-sedih tapi
eppy tapi b'baloi . ehhh . ape lha ayat aku nihh da
cum paria batu caves . HAHA
tadi lawn netball . fuhhh
maen eppy jee kot . !! haha
ygg sekolah laen fuhh
bapak siyes maen ;)
haha
b'iye iye maen tady . urgg busy nak
tangkap bola netball smue , ygg aku 
busy dengan mintak sunblok dalam padang. hahaha
buk kate cikgu aku . 
"SYARAFANA . YALLAH boleh tolong
jngn buat loyer buruk tak ada jugak makn kasot nehh " haha buk kate cikgu aku lha . . :)
terus aku snyum cum nangke busuk ;) . haha 
dan terus kejar bola cum bola sepak d'jadi yee :)
hahaha
bola da t'keluar dekat line ygg aku boleh bantai b'rehat sbentar
dekat tengah-2 padang ,
urgg laen sebok b'lari nak bola
ygg aku boleh bantai buat drama industan
duduk tepi pantai :) . hahaha
dengan duduk b'papah yee
cum gadis melayu t'akhir
fuuhh . gempak . hahahha
sekali cikgu nmpak
dengan bangge yee m'jerit name
aku
SYARAFANA !!!
AKU dengan eppy yee bangun balik continue
kejar bola . hahaha
aduhhh  . 
daaa ~ lha takda mood nak
taip panjang-2 tengah gaduh dengan bf nihh :( . 
hmmm . chowww

No comments:

Post a Comment