NOR SYARAFANA BT SUWARLI
DILAHIRKAN PADA TANGGA : 6.6.1996
BERTEMPAT DI : hospital bersalin kuala lumpur
BERSEKOLAH DI : smk. bandar baru sentul
ANAK KE : 2 DARI 6 BERADIK
HOBY : bersukan , melepak , shopping , hangout , online , dances , m'nyanyi , suke ketawe and amat gilekan camera :)
CITE-CITE : ape yang di impikan m'jadi kenyatAan :)
MAKAN : sizzling yee mee and wasten food
MINUMAN : laici and ABC
PERKARE YANG SELALU AKAN DI BUAT : kua pagy balik malam , HAHA sebok dengan b'sukan . if lepak dengan bf . saye akan buli die s'hingge puas hati DAN sehingge TOUCING :D . haha lalu saye akan berkate-kate iloveyoubie :P . haha
STATUS : in relationship with ABDUL RAHIM B.RAZALI


Saturday, April 16, 2011

halu , halu
soley , soley . :D HAHA

LAME aku tak pergy ke sekolah nehhh :D
heeee . ada sorngg bestie aku nehh name zam . !! 
aku panas betol la . !!!
daa bace blogg aku . then bahan-bahan , aku . wahhh 
bukan maen sedih aku doe . !! HAHA
BOLEH bawak maut die bahan aku nihh . !!
haha . tengah carik aidie nak bahan die balik
tak menjadi . !! HAHA
ade ke patot die ckp aku tak reti masak ??
MASYaLLAh . !!! 
aku lha pmpan melayu t'akhir tauu 
ygg reti masak . haha
betape susa yee aku belaja masak air . 
die boleh bantai  ckp aku tak teri masak . haha
ini lahh lelaki .
tidak percaye kepade pmpan 
ygg panday masak air 
dekat dlm dunie nihh . haha :)
bukan senang nak dpat kwan cum aku tauu tak . !!
hahah
heeee . if nak ikot ann mara aku . !!
nak jee aku amek bola hoky dengan kayu hoky 
hit dekat kepale kau tahu zamm . haha
sibaek BFF aku . hahaha . suda t aku cite bnyk-2 

pasal kau , semakin geram aku nak 
pelangkok kuali dekat keple kau . !! HAHAHA

No comments:

Post a Comment