NOR SYARAFANA BT SUWARLI
DILAHIRKAN PADA TANGGA : 6.6.1996
BERTEMPAT DI : hospital bersalin kuala lumpur
BERSEKOLAH DI : smk. bandar baru sentul
ANAK KE : 2 DARI 6 BERADIK
HOBY : bersukan , melepak , shopping , hangout , online , dances , m'nyanyi , suke ketawe and amat gilekan camera :)
CITE-CITE : ape yang di impikan m'jadi kenyatAan :)
MAKAN : sizzling yee mee and wasten food
MINUMAN : laici and ABC
PERKARE YANG SELALU AKAN DI BUAT : kua pagy balik malam , HAHA sebok dengan b'sukan . if lepak dengan bf . saye akan buli die s'hingge puas hati DAN sehingge TOUCING :D . haha lalu saye akan berkate-kate iloveyoubie :P . haha
STATUS : in relationship with ABDUL RAHIM B.RAZALI


Wednesday, April 27, 2011

gelak kan urgg diri sendiri ygg kene jugak :)

gelakan urgg tapi
diri aku t'kene balik . HAHA
UTUNG lhaa t'kene blik . :D
wahhhh . al-kisah cerite story , 
tentang , sebab , kerana , 
gelakkan urgg dan t'kene balik 
dekat diri sendiri . HAHA
tengah maen bola baling
nihhh da semngat da nihh
maen sebabkan maen 
dekat "cort" haha
biase yee maen dekat padang cum haram . 
kali ini punye maen dekat
'cort' semngat sikit . haha
maen punye la mean 
punye maen , punye maen
sekali t'maen-maen
smpai cikgu bola baling aku
m'ngamok . haha trutame yee nasha laa . 
cikgu bola baling aku panggel die dengan 
semangat sekali k'tepek kene
dekat kepale . HAHA
aku punnn gelak besar lha sebab nasha kene k'tepek dkat kepale .
sedihh tuhh , ada jugak sebab kawan
sendiri kan kene tempelen kepale
bangge pun ada jugak sebab
kawan aku da kene tempelen dekat kepale dulu
sebelum aku ygg kene.
HAHAHA
tapi . sekali aku nak jumshort ball nihh dekat
dlm goll amek kau . mem aku lagy sorngg nadia pergy 
gurd aku smpay jatoh t'seret . haha
GEMPAK TAK GEMPAK DOE ?
DA CUM SWIMMINGPOOL 
punn ada jugak aku
t'seret . nak kate jadi cum cat women ?
takda lha kot . tapi cum cicakman tuhh 
tayah ckp mmg betol lha tuhh . HAHHAA
konon yee buat lha drama lebeh sikit
depan cikgu . haha
dapat lha finalti ball :D
aku takna amek finalti ball sebab
tak reti cikgu aku
suruh try jugak :)
aku ape lagy . t'gelak-gelak la :)
sekali amek kau
KETEPEK . kene tolak kepale
dengan cikgu aku pla .
ygg nasha ape lagy
bolehh bantai
t'gelak- cum penyamnun
baru kua lokap . haha
BAPAK SEGAN SIAL 
gelakkan urgg b'iye-2 sekali 
t'kene balik lagy cow-cow . HAHA
AKU punn cover lhaa malu . 
sengeh-sengeh 
cover malu . HAHAHA


No comments:

Post a Comment