NOR SYARAFANA BT SUWARLI
DILAHIRKAN PADA TANGGA : 6.6.1996
BERTEMPAT DI : hospital bersalin kuala lumpur
BERSEKOLAH DI : smk. bandar baru sentul
ANAK KE : 2 DARI 6 BERADIK
HOBY : bersukan , melepak , shopping , hangout , online , dances , m'nyanyi , suke ketawe and amat gilekan camera :)
CITE-CITE : ape yang di impikan m'jadi kenyatAan :)
MAKAN : sizzling yee mee and wasten food
MINUMAN : laici and ABC
PERKARE YANG SELALU AKAN DI BUAT : kua pagy balik malam , HAHA sebok dengan b'sukan . if lepak dengan bf . saye akan buli die s'hingge puas hati DAN sehingge TOUCING :D . haha lalu saye akan berkate-kate iloveyoubie :P . haha
STATUS : in relationship with ABDUL RAHIM B.RAZALI


Monday, March 21, 2011

heee . takod d-merid punyer pasal si bakso nie :D

haha . fuhhh , tadi time aku dekat sekolah . waktu akhir geo cikgu tak masok-masok . aku dengan member aku ape lagy blaa lha lary sekolah, tunggu punyer tunggu cikgu tak masok-masok alhamdulilah la :D . haha terus balik uma dengan hati yang terbukak yang iklas , aku pun gelak besar lahh dapat balik awal kono yer la hahahhahahahahaha. lagy pun mmg baguspun cikgu geo tak masok takda la kene d-merid buat full  markah d-merid aku jeah at dalam komputer cikgu tuhh ..lagipunn aku dengan member aku da mmg ada niat pun nak cabott time goe  . hahaha . if die masok , amboiii aku berkate-kate longg off story die mengajar kite . haha time die suruh jawab soalan die kite jwab , die marah pulak !!!!. time tak jawab soalan die lagy lha die marah . hahaha yella cikgu tnyer soalan yang kite orang semue boleh bantai bagy jawapan bodoh-2 mana cikgu tak mengamok cum babi kua sangka . hahahahahhaha. elok-2 kelas tambahan balik kol 1.55 sampai cikgu goe masok jeahh boleh terus bantai balik kol 2 lebeh . haha tengok cikgu goe aku betape rajen die nak mengajar anak murid die yang pemalas nie . hahaha :DD . sibaek harini die tak masok kelas , smue bermaharajerela dekat dalam kelas tuhh . haha da cum setan tada hale-tuju nak pergy da aku tengok termasok aku sekaki lha .. hahaha :DD .yang aku ni pun bersuke-ria lhaa dapat balik awl konon yew lhaa :D . hahaha kua sekolah t'senggeh-senggeh cum nangke busuk . haha da lha cuace tengah panas . da setengah jalan da nie nak balik rumaa ;D . last-last si member aku 'LULU KL' yang di kenali sebagay bakso endon punyer lha penakot kene d-merit ada ke patot suruh aku beramay-ramay patah balik masok sekolah. hee . aku menyiger jella . hahaha . bestie punyer pasal masok la balik if bukan bestie aku just say gi mati la kau aku nak patah balik masok sekolah . hahaha buat malu jee . kua sekola dengan hati yang terbuke boleh bantai masok balik . heee . ikotkan hati nak jeahh aku plangkong kepale  die doe dengan batang penyampu dekat dlm kelas tuhh . hahaha . aku pun dengan muke tacing masok la balik dlm sekolah da smpay sekolah nak naek kelas ni !!! sekali jumpe penolong kelas aku yang kaki pengaduh tuhh . !! bagytahu tahu cikgu suruh balik . harini tada kelas tambahan . fuhhh aku dengan nafas bismillah selawat bnyk sebelum si bakso endon tuhh aku umban kepale die dalam lubang jamban baek aku bersaba berzikir sementare. hahaha :D . hee aku storry punyer stooryy lupe nak pegy training kayak . kawan aku da bising da nie if siap lambat . hahahah . choowww :DD .siape peminat setia membace blogg aku makaseh banyak-banyak di ucapkan . haha t aku update story bnyak-banyak oke . iff korang suke bace karangan BM aku yang fell nie. hahaha .

No comments:

Post a Comment